poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Króciutki wstęp i informacje.

- Lou, b-bo ja-a.. - zaszlochała ciągnąc dalej - ja jest-tem chora, mam raka. 
- Świetny żart, mamo, doprawdy urzekają - nie dokończył widząc jej minę. Nie żartowała. Mógł ją stracić, "mam raka" huczało mu w głowie, wręcz ją rozwalało. Przyciągnął mamę do swojego torsu i ją mocno przytulił. Już wiedział, że musi jej pomóc, nie może stracić jedynej osoby, która została mu na tym cholernym świecie.
- Mamuś, ja ci pomogę. Proszę powiedz, że da się ci pomóc. - odezwał się po 5 minutach przemyślenia wszystkiego. 
- Da się synu, da. Ale wszystko kosztuje. Ledwo wiąże koniec z końcem. Skąd w ciągu trzech miesięcy zarobię 100tyś, banku nie okradnę. - zaśmiała się od zniechęcenia.
- Zrobię wszystko byś żyła, obiecuje.

Lee So Yeon - Mówią na nią Ivy. Ma zaledwie 16lat, a już zna swoją przyszłość. Jest już kwiaciarką ale i również będzie posiadaczką największej hurtowni ogrodniczej w Europie.


Rozdziały będą dodawane w poniedziałki, czwartki i niedziele :) przynajmniej postaram się tak je dodawać  :>

4 komentarze:

  1. Pisz dłuższe rozdziały i nie pisz skrótami (np. 'tyś') Moim skromnym i nic nie znaczącym zdaniem wydaje mi się, że jest tu trochę chaotycznie napisane.. Oczywiście, jak poprawisz trochę styl pisania i nabierzesz doświadczeń będzie wszystko cud, miód i malinka, hihi. :3
    Poza tym masz śliczny nagłówek. :)
    Dobrze też, że zamierzasz dodawać regularnie rozdziały. Masz u mnie za to duuużego plusa.
    Życzę Ci weny na przyszłość i pozdrawiam, Paulikka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenne uwagi. Postaram się dostosować i poprawić. Pierwszy rozdział pojawi się jutro. Każdy rozdział na końcu ma napsianą liczbę wyrazów i liter, to już tak z góry mówię. A wracając, faktycznie muszę nabrać doświadczenia, ponieważ to jest dopiero moje pierwsze opowiadanie, więc prosiłabym o trochę wyrozumiałości.
      Dziękuję xx. Soyeon.

      Usuń
  2. Fajnie się zaczyna. :)
    i śliczny nagłówek~! :D
    Czekam na rozdział. :)

    i zapraszam do mnie.:))
    http://welcomeeetomyworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! <3 Soyeon xx.